مدرسه ج .ا .ایران در کویته
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : کرامت کاظمی

 

باسمه تعالی

تعليم و تعلم از شئون الهي است و خداوند، اين موهبت را به پيامبران و اولياي پاک خويش ارزاني کرده است تا مسير هدايت را به بشر بياموزند و چنين شد که تعليم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرينش درآمد.

انسان نيز با پذيرش اين مسئوليت، نام خويش را در اين گروه و در قالب واژه مقدس (معلم) ثبت کرده است. معلم، ايمان را بر لوح جان و ضميرهاي پاک حک مي کند و نداي فطرت را به گوش همه مي رساند. همچنين سياهي جهل را از دل ها مي زدايد و زلال دانايي را در روان بشر جاري مي سازد.

دغدغه معلم هميشه اين است که حيات بشر، بر مدار ارزش ها و کرامت انساني بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دين، همت اساسي آدمي باشد و هيچ بيگانه اي را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشي دين و ميهن فراهم نيايد.

در اين مسير خطير، بزرگاني گام نهاده اند که نامشان بر تارک زمان مي درخشد. علامه شهيد استاد مرتضي مطهري (رحمته الله) از همين طايفه مقدس است که در سنگر تعليم و تعلم، به قله هاي رفيعي دست يافت تا آنجا که معمار انقلاب اسلامي ـ که خود معلمي بزرگ است ـ همه آثارش را مفيد مي داند و بهره برداري از آنها را سفارش مي کند …

گرامی داشت روز معلم و تجلیل از این مقام والا در مدرسه ج .ا .ایران در روز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه سال نود یک طی مراسمی برگزار گردید که گزارش مصور آن ارایه می گردد .

سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 12:10 ::  نويسنده : کرامت کاظمی

 

باسمه تعالی

هر کدام از مدارس در پایان سال 1390 و آغاز سال 1391 به نحوی برنامه ها و فعالیت هایی را به اجرا درآوردند که در ذیل به آنها اشاره می شود :

مدرسه فجر : تهیه پیک بهاری ، تهیه روزنامه دیواری .

مدرسه توحید : مراسم دعا توسل و مناجات ، جمع آوری و ارائه مطالب به صورت روزنامه دیواری و … در تابلو های دانش آموزی درباره نوروز در کشور ها ، تزئین کلاس ها با طرح های بهاری ، تهیه پیک بهاری .

مدرسه خدیجه کبری سلام الله علیها : نظافت و شست و شوی کلاس ها ، برگزاری نماز حاجت و دعای توسل ، مسابقه سفره هفت سین ، نقاشی دیوار های مدرسه .

مدرسه علامه اقبال : تهیه پیک بهاری ، مسابقه حفظ 10 سوره قرآن .

مدرسه الزهرا سلام الله علیها : نمایشگاه روز نامه دیواری و سبزه های نوروزی ، تهیه پیک بهاری.

مدرسه سلمان فارسی : تهیه پیک بهاری .

مدرسه رسول اکرم صلی الله علیه و آله : برگزاری جشن تکلیف و جشن بهار ، تهیه پیک بهاری .

 

 

باسمه تعالی
یامن اسمه دوا و ذکره شفا
مرحله اول واکسن هیپاتیت ( طرح سلامت ) در مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در کویته انجام شد . در این مرحله همه دانش آموزان و همچنین همکاران و خدمتگزاران آموزشگاه واکسن گردیدند.
آقای مرادی ناظر محترم مدارس با حضور در مدارس بر روند اجرا ی طرح نظارت نمودند .
امید است مراحل دیگر این طرح نیز با موفقیت به پایان رسد .
ثبت نمودند .

 

 
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : کرامت کاظمی

 

باسمه تعالی

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

خداوند منان را بخاطر نعمت هایش شاکریم و همچنین به خاطر نعمت سلامتی که موهبتی بزرگ است از سوی ایزد منان و می باید با تلاش در حفظ آن و صرف نمودن تن و جان در راه خدمت جانان شکرش را بجای آوریم .

یکی از بیماری های شایع که البته مشکلاتی را برای مبتلایان به این بیماری بوجود می آورد بیماری هپاتیت می باشد که البته قابل پیشگیری است . هپاتيت به معني التهاب كبد است. انواع مختلفي از هپاتيت وجود دارد. بعضي از آنها قابل سرايت هستند و برخي مسري نيستند. ابتلا به هپاتيت مي تواند منجر به بيماري مزمن كبدي و در صورت پيشرفت نمودن باعث سيروز (فرسودگي كبد) و در گروه بسيار كوچكي باعث سرطان كبد گردد.

طرحی با عنوان طرح سلامت از سوی مدرسه ج .ا .ایران در کویته با هدف واکسیناسیون دانش آموزان و همکاران به مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در پاکستان و دفتر مدارس خارج از کشور پیشنهاد شد که با بزرگواری مسئولین محترم پذیرفته شد . در همین راستا با دو تیم پزشکی قرارداد بسته شد تا اجرای این طرح را بر عهده گیرند .

مژده اجرای طرح سلامت در مراسم جشن دهه فجر به دانش آموزان نوید داده شد و از تاریخ 1/12/90 در مدارس تحت پوشش به اجرا در آمد. جناب آقای مرادی ناظر محترم مدارس با حضور در مدارس فواید و چگونگی اجرای طرح سلامت را برای دانش آموزان تبیین کردند . تیم پزشکی طرف قرارداد مجتمع آموزشی با حضور در مدارس فعالیت خود را در این راستا شروع کردند . این فعالیت ها در مرحله اول شامل موارد ذیل می باشد :

چک آپ بیماری های داخلی ( گوش ، حلق ، بینی و معاینه وضعیت جسمانی )

آزمایش خون جهت مشخص نمودن بیماری هپاتیت B و C و مشخص نمودن گروه خونی .

در هر واحد آموزشی ، دانش آموزان به ترتیب پایه و مقطع برای معاینه و آزمایش خون به اتاق هایی که به این امر اختصاص داده شده بود مراجعه می کردند . که در پایان هر روز مسئولین آزمایشگاه با آزمایش بر نمونه ی خونها نتیجه آن را در لیستهای مخصوص درج می نمودند.
مرحله اول طرح به اتمام رسیده و در مرحله بعد که در تاریخ 15/12/90 اجرا خواهد شد ,نوبت اول واکسیناسیون دانش آموزان و همکاران صورت خواهد گرفت .

در اینجا لازم می دانیم مراتب تشکرو سپاس خود را از سرکنسول محترم جناب آقای یحیوی ، مجتمع آموزشی ج.ا.ا در پاکستان و دفتر مدارس خارج از کشور به جهت همکاری در این طرح اعلام بداریم .

در پایان دعا می کنیم برای ظهور طبیبی که با آمدنش همه امراض و بیماری ها رخت بر می بندند و جهان ، جهانی می شود مملو از صحت و سلامتی . انشاء الله

طَبِیبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ، قَدْ أَحْکَمَ مَرَاهِمَهُ، وَ أَحْمَى مَوَاسِمَهُ، یَضَعُ ذلِکَ حَیْثُ الْحَاجَةُ إِلَیْهِ، مِنْ قُلُوبِ عُمْی، وَ آذَان صُمٍّ، وَ أَلْسِنَة بُکْم; مُتَتَبِّعٌ بِدَوَائِهِ مَوَاضِعَ الْغَفْلَةِ، وَ مَوَاطِنَ الْحَیْرَةِ; لَمْ یَسْتَضِیئُوا بِأَضْوَاءِ الْحِکْمَةِ; وَ لَمْ یَقْدَحُوا بِزِنَادِ الْعُلُومِ الثَّاقِبَةِ; فَهُمْ فِی ذلِکَ کَالأَنْعَامِ السَّائِمَةِ، وَ الصُّخُورِ الْقَاسِیَةِ.

او طبیب سیّارى است که با طبّ خویش همواره در گردش است (و در جستجوى بیماران) مرهم هایش را کاملا آماده ساخته و ابزارش را براى موارد نیاز (به عنوان آخرین درمان) جهت داغ کردن محلّ زخم ها گداخته نموده، براى قلب هاى نابینا، گوش هاى ناشنوا و زبان هاى گنگ. و با داروى خود در جستجوى بیماران غافل و سرگردان است. همانها که با فروغ حکمت، روشن نشده و با جرقّه آتش افروز دانش هاى تابناک فکر خود را شعله ور نساخته اند، آنهائى که همچون چهارپایان صحراگرد و سنگ هاى سختِ نفوذ ناپذیرند.

چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 9:48 ::  نويسنده : کرامت کاظمی

 

باسمه تعالی

با تائیدات خداوند متعال و با همت و تلاش همکاران اعزامی ، امسال چون سال های گذشته در راستای استفاده ی بهینه از توانایی و تخصص نیرو های اعزامی و بالا بردن مهارت ها و فنون تدریس نیرو های محلی ، برنامه دوره ی ضمن خدمت همکاران در رشته های تخصصی ذیل تشکیل گردید :

ردیف

گروه

دروس

ساعت

مدرس

1

مدیریت و اداری

آموزش امور دفتری ، اداری و مدیریتی

100 ساعت

آقایان کرامت کاظمی ، حمید رضا حسینایی ، محمد جواد بصیرت

2

ریاضی

مجموعه دروس ریاضی و هندسه راهنمایی و متوسطه

100 ساعت

آقای کیانوش شکرالهی

3

الهیات

مجموعه دروس دینی ، عربی ، قرآن راهنمایی و متوسطه

100 ساعت

آقای عبدالرضا رسایی

4

شیمی

مجموعه دروس شیمی متوسطه

100 ساعت

آقای سلیمان قلی زاده

5

ادبیات

مجموعه دروس ادبیات راهنمایی و متوسطه

100 ساعت

آقای جواد جلایر نیا

6

فیزیک

مجموعه دروس فیزیک متوسطه

100 ساعت

خانم زری نکونام

7

ابتدایی

دروس مقطع ابتدایی متوسطه

100 ساعت

آقای مهران یوسفی ـ خانم فاطمه زارع

 

ضمن تقدیر از زحمات و بذل محبت همکاران اعزامی امید است این دوره بتواند نقش بسزایی در ارتقاء سطح علمی ، تربیتی و فرهنگی نیروها محلی و دانش آموزان ایفا بنماید .

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 7:56 ::  نويسنده : کرامت کاظمی

 

به نام خدا

دهه فجر مبارک

فجر است و سپیده حلقه بر در زده است روز آمده تاج لاله بر سر زده است

با آمدن امام بر کشور ما خورشید حقیقت ز افق سر زده است

 

گلبوته عشق شکفت و بلبل حدیثی تازه گفت، پنجره های دیدگان ما، به تپشی شورانگیز روی آوردند و گوش هامان نغمه ای نو و دلکش شنید. دل های امیدوار و جان های مشتاق، دستان خویش را به سمت آمدن نور گشودند. و تو آمدی و وصل دوست روزی ما شد . هاله ای از عطر آن گل غایب را برگرداگرد چهره ات دیدیم و آهنگ هماهنگی از صدای قدم های استوار و مصمم ات شنیدیم. اینک حنجره های بلبلان، نوای مرغان عشق و فریاد همه یاران این است که «امام آمد». روح خدا آمد و بهار آفرینِ قرن ها ی خزان آمد.

سلام بر تو ای مطلعِ فجر. ای سپیده سحر، ای انفجار نور، خوش آمدی. خوش آمدی که با آمدنت زنجیرهای سنگی از گردنمان گسیخت، کمرهای خمیده مان راست شد، بر لب های پژمرده مان شکوفه های تبسم نشست، در قلب های سوخته مان گلبوته های عشق و امید رویید و بر گونه های زردمان گلخنده های شادی نمودار شد. خوش آمدی که با مقدمت، عطر آزادی به جای بوی باروت در فضای میهن اسلامی مان پیچید و قفس ها شکسته شد. خوش آمدی که با آمدنت، سوز و سرما از شهر و دیارمان گریخت. خوش آمدی ای فجر پیروزی. تو طلوع آزادی وطن، بارش مهتاب، ترانه عشق، نردبان عروجی. مقدمت را گرامی می داریم و پیامت را پاسداری می کنیم . خوش آمدی، بمان و همچنان جاودانه باش.

فاصله شب تاریک حکومت طاغوت، تا صبح روشن فجر صادق انقلاب، ده روز خدایی بود، شبهایش همه شب قدر. آری «دهه فجر» . پس از آن ده روز، سپیده روشن جمهوری اسلامی دمید. «کلمة اللّه » بر فراز زمان جای گرفت و کاخ هایی که به قیمت ویرانی کوخ ها بر پا شده بود، به دست کوخ نشینان سقوط کرد و محشری عظیم از اراده مؤمنان مصمم و مشیّت تحول آفرین خدا پدید آمد. دیو گریخته بود که فرشته در آمد. امام در پیام خدایی اش و با دم مسیحایی اش در شهیدآباد «بهشت زهرا»، در «صور انقلاب» دمید و مردم را جان بخشید.

بزرگداشت پیروزی انقلاب و یوم اللّه 22 بهمن به معنای بزرگداشت آرمان های اسلامی و اعتقادات دینی است، که جوهره انقلاب را تشکیل می دهند. به عبارت دیگر حضور آگاهانه در صحنه هایی این چنین، از مصادیق پاسداری از ریشه های انقلاب است.

اینک بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد . انقلابی که کم ترین اثر آن، تجدید هویت دینی مسلمانان و ایجاد زمینه های خودسازی برای آنان بود. بی تردید امروزه همه ما بیش از هر زمان دیگر به خودسازی معنوی و روحی، محتاجیم و باید یکیایک ملت ما در این زمینه، اهتمام کنند. برای احیای این ارزشها و اصول معنوی در جامعه اصلاح خود بر دیگران تقدم دارد و به فرموده حضرت امام جعفر صادق (ع) « با اعمال خود مردم را به سوی خوبیها بخوانید و دعوت گر زبانی نباشید . »

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در هنگام بازگشت از جنگی فرمودند : « جهاد اصغر پایان یافت، جهاد اکبر باقی است. » امروزه روز جهاد اکبر و مبارزه با هواهای نفسانی و خودسازی است و اگر ملت ما از این مهم فاصله بگیرند، هر چند به شکوفایی اقتصادی و رشد علمی هم برسد، سودی نکرده است؛ همچنان که در دنیا کشورهای مترقی بسیاری وجود دارد که علی رغم پیشرفت های اقتصادی و علمی، به دلیل فقدان معنویت، مردمشان به اضطراب و عذاب های روحی و روانی بسیاری دچارند.

سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر یاد « الله اکبر » های برخواسته از دل و جان ، باز هم گرامیداشت سالگرد انقلاب و باز هم دهه ی فجر دیگر . کم نیست ! سال‏ها از آن فتح عظیم می‏گذرد. سال‏ها از آن حماسه‏ها، شهادت‏ها، فداکاری‏های مردم و رهبری‏های علی‏گونه امام می‏گذرد . پس از 33 سال، خوب است به کارنامه چندین ساله خود نگاهی مجدد بیفکنیم. مبادا دفترهای عشق و خلوص بسته شود و کتاب‏های ایمان و معنویت و فداکاری، به طاقچه فراموشی گذاشته شود و غبار غفلت روی آن را بپوشاند .

خداوندا فرموده ای : که سرنوشت هر قومی را به خودشان نهادیم. و به ملت ایران لطف نمودی تا با رهبری مردی از تبار خوبان، انقلابشان به ثمر رسد و اینک که زیر چتر ولایت، این قوم تکیه گاهی جز نیروی الهی ندارد ایشان را مستدام و پیروز فرما و شر دشمنانش را به خودشان باز گردان .

مجتمع آموزشی ج . ا . ایران در کویته پاکستان بمناسبت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند اسلامی ایران و تقارن آن با هفته وحدت میلاد پر نور پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و سلاله ی پاک آن حضرت رئیس مذهب جعفری امام صادق (ع) ، ویژه برنامه های خاصی را در سطح مدارس ج . ا . ایران درکویته مطابق با صورت جلسه ستاد دهه ی فجر انقلاب اسلامی مورخ 16/11/90 شماره 297 برگزار نمودند . با توجه به مفاد جلسه مقرر گردید :

‌أ. در کلیه مدارس تحت پوشش با توجه به تقارن دهه فجر و هفته وحدت مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی و علمی برگزار گردد و منتخبین در روز اجرای مراسم مورد تشویق قرار گیرند .

  • رشته های ورزشی : فوتبال ، والیبال ، بدمینتون ، تنیس ، شطرنج ، طناب کشی به تناسب جنس و سن دانش آموزان .
  • رشته های هنری و فرهنگی : مقاله نویسی ، کتابخوانی ، روزنامه دیواری ، قرآن ، طراحی و نقاشی ، سرود و نمایش .
  • برترین های درسی و اخلاقی نوبت اول و دانش آموزان فعال و ساعی .

‌ب. اجرای مراسم

  • مدرسه سلمان فارسی صبح روز 18/11/90 رسول اکرم صلی الله علیه و آله عصر روز 18/11/90
  • مدرسه الزهرا سلام الله علیها صبح روز 19/11/90 مدرسه علامه اقبال عصر روز 19/11/90
  • مدرسه خدیجه کبری سلام الله علیها صبح روز 20/11/90 مدرسه توحید عصر روز 20/11/90
  • مدرسه فجر عصر روز پنجشنبه 20/11/90

‌ج. موارد متفرقه

  • 25% از کل دانش آموزان (حدود 400 نفر) برنامه ها مورد تشویق قرار گیرند .
  • پذیرایی بصورت کلی تهیه و توزیع می گردد .
  • جهت دعوت از مدعوین از قبل هماهنگی لازم صورت گیرد .
  • در اجرای مراسم و و محل آن کلیه نکات امنیتی لحاظ گردد .
  • در تهیه جوایز مدارس می توانند با توجه به سن و جنس دانش آموز راساً اقدام نمایند .
  • همکاران فعال و ساعی در هر مدرسه مورد تشویق قرار گیرند .
  • برپایی نمایشگاه و جشنواره پخت غذا در هر مدرسه با توجه به سلیقه همکاران .
  • در ایاب و ذهاب دانش آموزان و همکاران جهت اجرای برنامه ها ملاحظات امنیتی در نظر گرفته شود .
  • مقرر گردید آقای محمد رضا مرادی نسبت به سازماندهی همکاران در اجرای برنامه ها با مدارس هماهنگی لازم انجام دهد .
  • مقرر گردید مدارس به تناسب روز های هفته گزارش اجرای مراسم را بر روی وبلاگ قرار دهند .

لازم به ذکر است با توجه به عنایات سرکنسول محترم ج . ا . ایران درکویته جناب حاج آقای یحیوی که در سال گذشته برای تمامی دانش آموزان مجتمع لباس فرم مدرسه را بمناسبت دهه فجر اهداء نموده بودند ، امسال نیز یک هدیه ی ارزشمند دیگر نیز قرار هست از جانب ایشان اهداء گردد و همچنین با بذل توجه دفتر مدارس خارج از کشور ، قرار است « طرح سلامت » در سطح مجتمع کویته اجرا گردد . محتویات این طرح شامل است بر چک آپ یکایک دانش آموزان توسط پزشک و نیز انجام واکسیناسیون هپاتیت . که جا دارد از مساعی جمیله ی سرکنسول محترم جناب حاج آقای یحیوی ونیز همکاران عزیز در دفتر مدارس خارج از کشور و مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پاس خدمات ارزشمند آنها به جامعه اسلامی کمال قدردانی و سپاس را به عمل آوریم .

« و من الله توفیق »

کرامت کاظمی

مدیر مجتمع آموزشی ج . ا . ایران درکویته

 

مراسمات دهه ی فجر انقلاب اسلامی در مجتمع آموزشی ج . ا . ایران در کویته به روایت تصویر

سال تحصیلی 91-90

 

سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 7:12 ::  نويسنده : کرامت کاظمی

 

زنگ انقلاب

باسمه تعالی.

شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را به محضر مبارک فرزند گرامی شان حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت عرض می نماییم . همچنین به همه شیعیان و محبان آن حضرت به همین مناسبت عرض تسلیت داریم .

گرامی می داریم فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن این دهه با هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام .

دوازدهم بهمن ماه مصادف است با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی . هر ساله در این روز و رأس ساعتی که هواپیمای حامل امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست زنگ انقلاب به صدا درمی آید . در مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در کویته نیز در ساعت 9:27 دقیقه صبح روز چهارشنبه 12 بهمن ماه زنگ انقلاب در حضور دانش آموزان و همکاران به صدا درآمد و سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد . در ادامه مدیریت مجتمع پیرامون این روز صحبت هایی را ارائه دادند . چند سرود انقلابی نیز پخش شد و در پایان پذیرایی بعمل آمد .

تشکیل ستاد دهه فجر

باسمه تعالی

تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مدرسه جمهوری اسلامی ایران در کویته

با تائیدات خداوند متعال و با همت همکاران حاضر در جلسه ستاد دهه فجر در محل مدرسه جمهوری اسلامی ایران در کویته تشکیل و پیرامون برنامه های مدارس در این زمینه بحث و تبادل نظر گردید و موارد ذیل به تصویب رسید :

‌مقرر گردید در کلیه مدارس تحت پوشش با توجه به تقارن دهه فجر و هفته وحدت مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی و علمی برگزار گردد و منتخبین در روز اجرای مراسم مورد تشویق قرار گیرند .

  • رشته های ورزشی : فوتبال ، والیبال ، بدمینتون ، تنیس ، شطرنج ، طناب کشی به تناسب جنس و سن دانش آموزان .
  • رشته های هنری و فرهنگی : مقاله نویسی ، کتابخوانی ، روزنامه دیواری ، قرآن ، طراحی و نقاشی ، سرود و نمایش .
  • برترین های درسی و اخلاقی نوبت اول و دانش آموزان فعال و ساعی .

 

 

باسمه تعالی

دانش آموزان و همکاران مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در کویته در تاریخ 17/10/90 ساعت 10 صبح شاهد حضور گرم کارشناس محترم مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور جناب آقای کشتکار بودند . با توجه به این که شهر کویته از نظر تفریحی و امکانات خدمات شهری و مخصوصاً بهداشت و امنیت از موقعیت خوبی برخوردار نیست حضور عزیزان و مسئولین بزرگوار با عث دلگرمی و انگیزه بیشتر در میان همکاران اعزامی خواهد شد .

در ذیل شرح حضور هیأت بازدید ذکر گردیده است :

  1. 17/10/90 پس از حضور در فرودگاه مستقیماً به منطقه هزاره تاون رفته و ضمن حضور در جلسات امتحانی نوبت اول از کارگاه کامپیوتر ، کتابخانه و … مدرسه علامه اقبال و الزهرا سلام الله علیها ، سلمان فارسی و رسول اکرم صلی الله علیه وآله بازدید بعمل آوردند .
  2. 18/10/90 در جمع همکاران اعزامی حضور یافتند و از نزدیک با همکاران آشنا شدند و به سوالات آنها پاسخ دادند که عمده مشکلات و مسائل مطروحه به شرح ذیل می باشد :
  • احقاق حق استراتژیک .
  • شفافیت در اعزام نیرو به کویته .
  • تجدید نظر در درجه بندی کشور ها .
  • اختصاص تسهیلات ویژه به نیرو های اعزامی به کویته .

حضور در مجتمع توحید و خدیجه کبری سلام الله علیها بازدید از آن محل و جلسه با همکاران و صرف ناهار .

  1. 19/10/90 بازدید از مجتمع مرکزی و خدا حافظی با همکاران .

هیأت محترم رأس ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه 9/10/90 کویته را به مقصد اسلام آباد ترک نمودند .

گزارش بازدید به روایت تصویر :

صفحه قبل 1 صفحه بعد